Covid-19

ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ PORTO PALACE HOTEL THESSALONIKI

Το Porto Palace Hotel Thessaloniki παρέχει υψηλού επιπέδου φιλοξενία με κάθε απαιτούμενο και προβλεπόμενο από το νόμο μέτρο προστασίας κατά του Covid-19, διασφαλίζοντας στο μέγιστο δυνατό βαθμό την ασφάλεια τόσο του προσωπικού, όσο και των επισκεπτών του.
Έχοντας προσθέσει στα ήδη υψηλότατα standards καθαριότητας και πρότυπα λειτουργίας μας όλες τις εφαρμογές του σχετικού Πρωτόκολλου λειτουργίας και εκπαιδεύσει αναλόγως το προσωπικό, οι εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου είναι έτοιμες και πάλι να καλωσορίσουν επισκέπτες στα 175 ανακαινισμένα δωμάτια του, ενώ το πλήθος και το μέγεθος των συνεδριακών του αιθουσών (σε σύνολο δέκα και όλες με φυσικό φωτισμό) δίνουν λύση σε κάθε ανάγκη μίας εταιρικής εκδήλωσης με τα σημερινά δεδομένα.

Πιο ειδικά, βρείτε παρακάτω τα μέτρα ατομικής υγιεινής και μέσα Ατομικής Προστασίας που υιοθετήσαμε:


Γενικά μέτρα προστασίας


• Εγκατάσταση μηχανισμών αντισηψίας σε εισόδους/ εξόδους και κοινόχρηστους χώρους του καταλύματος
• Παροχή στο προσωπικό των κατάλληλων Μέσων Ατομικής Προστασίας και επίβλεψη της επάρκειας των αποθεμάτων
• Προοδευτική προσέλευση και αποχώρηση των εργαζομένων
• Πιστοποιημένη επιμόρφωση του προσωπικού για την ορθή χρήση των Μέσων Ατομικής Προστασίας και επίβλεψη της ασφαλούς χρήσης τους
• Πιστοποιημένη εκπαίδευση του προσωπικού για τη αντιμετώπιση ύποπτου κρούσματος COVID-19, όπως η άμεση ενημέρωση του υγειονομικού υπεύθυνου και της διοίκησης για την πρόληψη της διασποράς του Covid-19 και η προβλεπόμενη απομόνωση
• Επίβλεψη της συμμόρφωσης του προσωπικού και τρίτων συνεργατών με τις ορθές πρακτικές ατομικής υγιεινής βάσει της ισχύουσας πολιτικής του ξενοδοχείου
• Ενημέρωση του υγειονομικού υπεύθυνου σε περίπτωση ασθενείας εργαζομένου ή εμφάνισης ύποπτου συμπτώματος ή επαφής με πιθανό ή επιβεβαιωμένο κρούσμα και απομάκρυνση από το χώρο εργασίας/παραμονή στο σπίτι
• Επαναφορά στην εργασία μόνο εάν η εργαστηριακή εξέταση είναι αρνητική και μετά από 14 ημέρες μετά από στενή επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα Covid-19
• Επίβλεψη της προσέλευσης και ενημέρωση τρίτων για αποφυγή συνωστισμού, τήρηση αποστάσεων και χρήση των Μέσων Ατομικής Προστασίας στους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου
• Υπόδειξη για αποφυγή χρήσης ανελκυστήρων από εργαζόμενους και πελάτες
• Απόρριψη χρησιμοποιημένων μέσων απολύμανσης σε κλειστό κάδο απορριμμάτων
• Συνεργασία με συμβεβλημένο ιατρό για την περίπτωση εμφάνισης κρούσματος Covid-19
• Αποφυγή σωματικής επαφής και τήρηση απόστασης τουλάχιστον δύο μέτρων από τους συναδέλφους, πελάτες ή τρίτους σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου
• Τήρηση βιβλίου συμβάντων Covid-19
• Συνεχής ενημέρωση του προσωπικού και των πελατών για νέους κανονισμούς ή οδηγίες σχετικά με τον Covid-19


Υπηρεσία υποδοχής
Λήψη των απαραίτητων μέτρων υγιεινής και τήρηση αποστάσεων ασφαλείας από τους πελάτες και τους συνεργάτες τους


• Διατήρηση του ηλεκτρονικού τρόπου άφιξης και αναχώρησης, χωρίς χρήση χαρτιού και επαφή με τον πελάτη
• Ειδικός εξοπλισμός ταχείας μέτρησης θερμοκρασίας σώματος για προαιρετική χρήση στην είσοδο του καταλύματος
• Οθόνες ενημέρωσης επισκεπτών για την πολιτική του καταλύματος και τις πρακτικές πρόληψης και αντιμετώπισης τυχόν περιστατικών
• Κατόπιν ζήτησης, υπάρχει δυνατότητα: α)Προσωπικής ενημέρωσης επισκεπτών για την πολιτική και τα υγειονομικά πρωτόκολλα του καταλύματος, β) παροχής χρήσιμων πληροφοριών για παρόχους υγείας, δημόσια και ιδιωτικά νοσοκομεία, νοσοκομεία αναφοράς για COVID-19 και φαρμακεία στην περιοχή και γ) παροχής Μέσων Ατομικής Προστασίας.
• Ειδικός εξοπλισμός (medical kit) για την περίπτωση εμφάνισης περιστατικού, όπως γάντια και μάσκες μιας χρήσης, αντισηπτικά, καθαριστικά μαντηλάκια, ποδιά, μακρυμάνικη ρόμπα, θερμόμετρο laser
• Πιστοποιημένη εκπαίδευση του προσωπικού για άμεση αναγνώριση συμπτωμάτων πελατών και ενημέρωση του υγειονομικού υπεύθυνου
• Χρήση plexiglass στην υποδοχή
• Τοποθέτηση αντισηπτικού υγρού για χρήση από τον πελάτη στην υποδοχή
• Tακτική απολύμανση των επιφανειών της υποδοχής
• Kατάλληλη διαμόρφωση του χώρουυποδοχής, προσθήκη επιδαπέδιας σήμανσης στους χώρους άφιξης και αναμονής και ορθή ενημέρωση των πελατών σε αναμονή με στόχο τη γρήγορη και ασφαλή εξυπηρέτηση
• Δυνατότητα για online check-in μια μέρα πριν την άφιξη
• Ηλεκτρονική πληρωμή των δαπανών διαμονής, ηλεκτρονική αποστολή λογαριασμών και αποδείξεων
• Απολύμανση των key cards
• Διεύρυνση της περιόδου ανάμεσα σε check-in και check-out. Check-out μέχρι τις 11:00 π.μ. και check-in από τις 15:00 μ.μ. Εξοικονόμηση χρόνου για επιμελέστερη καθαριότητα και απολύμανση
• Προσωρινή αναστολή λειτουργίας του business center
 

Υπηρεσίες ορόφου & δωματίων

• Χρήση μάσκας, γαντιών και αδιάβροχης ρόμπας μιας χρήσης από το προσωπικό, όπου ορίζουν οι κανονισμοί
• Καθαρισμός και απολύμανση όλων των επιφανειών, όπως ορίζεται από τον κανονισμό
• Ο χρησιμοποιημένος εξοπλισμός απορρίπτεται σε ξεχωριστές σακούλες
• Καλά αεριζόμενος χώρος κατά τη χρήση απολυμαντικών
• Διατήρηση σχολαστικών υπηρεσιών υγιεινής σε κοινόχρηστους χώρους  
• Επιμελέστατη καθαριότητα,απολύμανση και πολύ καλός αερισμός μεταξύ των διαμονών
• Έλεγχος της καλής λειτουργίας πλυντηρίων πιάτων και ρούχων ως προς τη χρησιμοποιούμενη θερμοκρασία και τη δοσολογία απορρυπαντικών
• Τακτικός έλεγχος επάρκειας εξοπλισμού ΜΑΠ προσωπικού (γάντια, μάσκες, ρόμπα, κλειστά παπούτσια)
• Διακριτική παρακολούθηση και διαχείριση από τον υγειονομικό υπεύθυνο πελατών με συμπτώματα
• Μη τακτικός καθαρισμός δωματίου κατά τη διάρκεια της διαμονής, όπως ορίζεται από τον κανονισμό
• Δημιουργία ειδικού καναλιού στην τηλεόραση του δωματίου για ενημέρωση των διαμενόντων σχετικά με την πολιτική του καταλύματος και τα μέτρα που έχει ληφθεί για την πρόληψη και αντιμετώπιση τυχόν περιστατικών
• Κατάργηση καθημερινής αλλαγής ιματισμού, πετσετών και της βραδινής ετοιμασίας του δωματίου (turn down service). Καθαριότητα δωματίου κατά τη διαμονή μόνο κατόπιν υπόδειξης του πελάτη με κρέμαση σήμανσης στην πόρτα του δωματίου του
• Προσωρινή αναστολή υπηρεσίας room service και τοποθέτηση vending machine στο χώρο της υποδοχής
• Απόσυρση των ειδών του mini bar και συσκευών βραστήρα ή καφέ από τα δωμάτια
• Σχολαστική απολύμανση με ατμοκαθαριστή στις επιφάνειες δωματίου και μπάνιου μεταξύ διαμονών και σύσταση στον πελάτη να αναχωρεί από το δωμάτιο με το παράθυρο ανοιχτό
• Απομάκρυνση των διακοσμητικών αντικειμένων (μαξιλάρια, κλινοσκεπάσματα κ.α.)
• Απομάκρυνση κοινόχρηστων αντικειμένων πολλαπλής χρήσης και εντύπων
• Τοποθέτηση καλύμματος μιας χρήσης στα χειριστήρια της τηλεόρασης
• Καθαρισμός υφασμάτινων επιφανειών με συσκευή ατμού
• Σήμανση με στόχο την πληροφόρηση του πελάτη για το πότε και πώς καθαρίστηκε το δωμάτιο
• Τοποθέτηση αντισηπτικών υγρών και μασκών σε κάθε δωμάτιο
• Ορισμός δωματίων για την εμφάνιση πιθανού κρούσματος


Παρασκευαστήρια/κουζίνα

• Τήρηση κανόνων HACCP από το προσωπικό της κουζίνας (καταγραφή θερμοκρασιών ψυγείων, λίστες παρασκευασμένων φαγητών, θερμοκρασίες ζεστών παρασκευασμάτων)
• Παραλαβή εμπορευμάτων από συγκεκριμένο μέλος του προσωπικού φορώντας τα ενδεδειγμένα ΜΑΠ (μάσκα και γάντια)
• Τήρηση FIFO (first in - first out) στην αποθήκευση
• Τήρηση των απαραίτητων μέτρων ασφαλείας από τους προμηθευτές
• Τήρηση των αποστάσεων μεταξύ των εργαζομένων στην κουζίνα, σύμφωνα με τις απαιτήσεις των υγειονομικών αρχών
• Απαγόρευση της εισόδου στο χώρο της κουζίνας στους μη έχοντες εργασία


Εστιατόριο

• Συντήρηση των καθιερωμένων μέτρων υγιεινής χεριών, διατήρησης αποστάσεων ασφαλείας από τους πελάτες, συναδέλφους ή τρίτους και χρήση του προστατευτικού εξοπλισμού
• Χρήση tablet αντί καταλόγου
• Διαμόρφωση του μέγιστου αριθμού καθήμενων ατόμων σε κάθετραπέζι σε έξι, εκτός από οικογένειες με ανήλικα τέκνα
• Εφαρμογή των ελάχιστων αποστάσεων μεταξύ των τραπεζιών


Κοινόχρηστοι χώροι

• Καλός αερισμός των κοινόχρηστων χώρων
• Τοποθέτηση αντισηπτικών διαλυμάτων για την ξηρή αντισηψία των χεριών
• Σήμανση για αποφυγή χρήσης ανελκυστήρων
• Τοποθέτηση απολυμαντικών στις εισόδους και σύσταση για χρήση κατά την είσοδο και έξοδο
• Διατήρηση της τακτικής καθαριότητας ανελκυστήρων με έμφαση σε επιφάνειες που αγγίζονται συχνά (χερούλια, κομβία)
• Σήμανση για υπενθύμιση στους πελάτες να τηρούν σωματικές αποστάσεις
• Καθαρισμός και απολύμανση όλων των επιφανειών
• Περιορισμός των συνωστισμών στα αποχωρητήρια
• Σήμανση εντός των αποχωρητηρίων για τον περιορισμό της μετάδοσης μέσω αερολυμάτων
• Το προσωπικό καθαριότητας χρησιμοποιεί μάσκα, γάντια και αδιάβροχη ρόμπα μιας χρήσης, όπου ορίζουν οι κανονισμοί
• Self-service parking αντί για υπηρεσία valet
• Προσωρινή αναστολή λειτουργίας Pulse Gym & Fitness Station & Spa

Κοινοποίηση: